Friday, April 8, 2011

Durian???

satu hari rasa x sedap badan
sakit perut, sakit belakang pinggang, loya2, sakit kepala


serba serbi rasa x kena
badan bau minyak angin


tapi gagah kan juga ikut mak ayah g teluk intan sebab makcik masuk ward.
mak kata, "jom la g wad kecemasan cek"
oh tidak mak, yong makan lewat je sebab nye...(padahal, makan on time je. belum time pn da makan)
seram kot, xkan la sebab sakit perut nak g tunggu sama tempat ngan orang ecident. 
memang xlah.


dalam kereta memang diam lah
perut kalau dah buat perangai mmg habis semua mood


akhirnya cakap kat mak, g klinik je lah.. 


doktor kata,
"buat masa ni makan ubat ni dulu, dan jgn ambil teh, ngan cili" - ooo patutlah, teh fav tiap malam kot...


lagi satu "DURIAN" jgn makan banyak sangat. perut awak xtahan.


-gelap rasa dunia kata x boleh makan durian. padahal dalam pada sakit perut tadi, sempat jugak 2 3 ulas bantai durian. mak gelak!!

1 comment:

GiveAsh said...

aku sangap durian..!!