Tuesday, April 13, 2010

sorry. . . .

sorry pada kamu wahai buku catitan hidupku bersama sponge bob lurus... kerana sejak hidupnye balik blog ni, kamu sudah jarang saya sumbat kan isi ke perut mu...

luahan kepada si buku biru:
dulu, mmg kat sini lah aku duk tulis2 ape yang aku nak, ape yang aku impikan, ape yang aku sayang, x puas hati &&& macam2 lagi lah.. boleh dikatakan setiap sesuatu yang aku tengok, aku rase, aku dengar, aku bace dan macam2 aku lagi lah, aku tulis kat sini(tapi aku taiplah)..
tetapi semua itu berubah apabila,privacy aku di pertikaikan. apa yang d tulis di persoalkan, ape yang d rasa d tidakpatutkan, apa yang d lihat d salah tafsirkan..
dan endingnye
aku d pakse untuk mendelete blog ini.. dengan alasan untuk menjaga maruahnya sebagai seorang bf(pada ketika itu)
kerana tidak puas hati aku hanye mendelete entry nya sahaja.. dan sekarang, aku telah mengambil keputusan untuk kembali menulis2 d sini (dengan menggunakan id, emel, dan paswed yang sama seperti dulu)..
mmg betul kate ray&adik ashraf(rakan blog) paling tidak pn blog ni ble jadi ubat kalau kite dah tue2 nanti kalau dah nyanyok atawpn mungkin dapat membantu jika kite hilang ingatan macam cite2 dalam tv tuh.. haha...
bukan niat aku x nak terus menulis kat kamu, akan ku tulis.. dan akan selalu ku baca apa yang sudah tertulis.. aku masih sayang kan kamu...

thanks to you my lovely buku biru + spongebob lurus..
this was the first thing i wrote here..
(time ni, miza ada bf, dalam erti kata yang laen belum brek.. jahat kan??)
jangan bagi tahu orang yang tak patut tahu.. (kalau nampak lah ape yang tertulis d situ) huhuhu...



1 comment: