Monday, April 12, 2010

. .thanx. .

thanks to Miena Ramlee kerana telah mencetuskan idea dan menggerakkan hati Cik Miza Borhan ini untuk meng'de-active'kan pesbuknye
saya ceria-meria dan saye harap saya akan kekal begini

pesanan untuk semua yang d ctrl+c dari status miena dan d edit ciket2:

"acc fb saya telah d 'DEACTIVE untuk sesuatu ketika yang masih belum dapat d cam. saya harap ahli keluarga, jiran tetangge, sahabat handai, rakan taulan, saudara mara yang jauh mahupn dekat tidak ketinggalan ex2 serta scandal2, peminat setia atawpn separuh masa, dan paling tidak d lupakan musuh dalam comforter dan juga mereka yang meng-add secara kenal mahupun tidak, jangan lah kalian semua merindukan saya secara siket atawpn extreme. kalau nak rindu jugak, x leh wat pe.. nanti kite akan bertemu kembali"

. ♥ peace & respect


No comments: