Wednesday, February 15, 2012

kepochi jugak aku ni.

semalam aku xboleh tido. xd keje duk tgk la TL aku. dah lewat2 TL slow sikit. tapi banyak twitt dari rita rudaini n peminat dia lah. cakap pasal bob, azuan, gambar belakag. aku pn x puas hati nak tahu gak cerita apa yang dorang sembangkan tu.. huhuu... macam dah xd keje dah aku nak sebok hal artis kan..

aku pn calit sana, calit sini samsung aku ni then aku pn jumpa la apa yang dorang borakkan. acc twitter yang bernama bob azuan. 

fuhh!!!! terkejut beruk kot aku baca twitt dia. bahasa subhanallah. dia bukan random twitt kalau kot kot 'sapa makan cili dia yang terasa pedas' tapi dia twitt n reply twitt rita bersama fan dia. 

sebagai contohnye lah: 
fan: sabar lah kak, mungkin ada hikmah
rita: insyaalah
bob azuan: ko x kenal rita pandai berlakon bodohkan peminat. perangai perempuan ni %^&*#

aku pn x faham kenapa lelaki/perempuan ni bengang dengan simpati fan si rita rudaini tu. siap kata fan rita bodoh kot. terasa jugak aku.

yang aku nak gelak, tetibe dia mengaku jurugambar kepada si zaquan. padahal si bob azuan ni pernah twitt "esok start shoot ghafiri untuk tv al-hijrah...." mungkin bob azuan ni juru gambar peribadi kepada ayu+zaquan=azuan.. 

tup tup tup beautiful nara dah update blog pasal gaduh dorang ni.. sempat sungguh abang nara dalam pada dapat bby tu ye. padahal gaduh dorang tu x sampai ke hujung lagi.(nama bby boy abg nara Aariz. aku rasa abg nara peminat setia Aaron Aziz. tu pasal jadi Aariz)

lagi tup tup tup, bob azuan dah delete account twitter dia. hahaha... loser kot. 

jujur nye aku rasa macam bodoh je follow episod gaduh ni. tapi sumpah lawak. kalau di ikutkan logiknye,kalau ayu+zaquan=azuan ni bukan, mesti dorang dah melenting sebab macam dah burukkan nama dorang kan. kan????

aku ni bukan peminat setia rita. aku minat rita belakon tapi dah lama xnampak dia kat tv. kalau ikut kat minat aku kat ayu lebih lagi kot.. sebab gemersik kalbu baru je habis kan.

aku suka rita, aku suka ayu. bila dorang gaduh, aku pn suka baca. 

pada aku, artis ni semua orang pandang. so, jaga laku && jaga jari juga bila nak taip untuk tatapan umum.

wasalam. 

p/s= hairan dengan diri sendiri. sejak bila pandai jadi kepochi artis nih. 

No comments: