Tuesday, March 23, 2010

. .dah 2 tahun 5 bulan. .

ceh... dari tajuk rase macam nak cakap pasal annibersary, tak pown ulang tahun menjande! sebab ade dah kat depan tu kan....

tapi tak lah, ni pasal abang sepupu aku.. name && kisah die pernah menjadi tumpuan d dada akhbar, slot berita, dan 999 may be! ape yang buat aku nak tulis pasal nih tah. sebabnye, weekend hari tu g umah die.. sembang2 ngn mak we sekali.. (makwe makck yang tue taw: yang sulung bukan gepren!!) ayat yang dah 2 tahun 5 bulan tu dari mulut makwe lah..
22 oktober! mungkin tarikh ni x akan pernah d lupekan sampai mati bagi keluarga abang sulung kepada mak aku ni.. mahunye tak, anaknye d tembak ketika sedang bertugas!! ceh ayat berite pulak aku nih..

aku ingat lagi, time tu tengah minggu final.. aku xd paper, tapi rumet aku 2 2 tengah jawab exam. ape lagi melalak aku sesorang dalam bilik.. teringt pulak pesan ustaz, bacakan yasin supaya sakitnye berkurangan.insyaAllah... aku nak balik, nk tengok, tapi mk x bagi sbb ade paper dekat2.. mujo selamat alhamdulillah ...

...dah 2 tahun 5 bulan....
tetibe hari ni aku teringat nak tengok n bace cerite pasal die.. nape aku x bace dari dulu tah. sebab aku dengar life dari pkck mkck n mangse tu sendiri la!!


aku pn try cari...
try la click kalau nak bace cerite pasal 2 tahun 5 bulan sudah....

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2007&dt=1023&pub=Utusan_Malaysia&sec=Jenayah&pg=je_01.htm






alhamdulillah... keadaan abang hafiz sehat sekarang.. tapi untuk sembuh seperti sediakala amat tipis... yang penting abang hafiz x penah melatah dengan nasib die sekarang.. cayalah!!



*nampak macam orang x sakit jew....








. ♥ peace&respect





No comments: