Thursday, March 25, 2010

. .kembali senyum. .

!!saya boleh terus tersenyum walau dalam ape jue keadaan dengan kehadiran kawan!!
contonya tadi, agak kelam suasana dalam hati, tetibe phone aku yang agak lapuk ni berbunyi....(jarang die nak bersuara sendiri, selalunye play mp3 baru la ade suare artis terpilih). aku capai phone &&& terus senyum! tak tekan answer lagi. baru tengok name. sudah pastilah panggilan bukan dari jantina yang belawanan ngan aku.. (tetibe aku terfikir, dah lame x becakap phone ngn lelaki kacuali tengahari td ngan ayah, x lakunye aku nih).. memalut da la miza tu!!
habis tu name sape yang display td??? sudah pastilah penceria hidup aku sejak 2 3 menjak ni.


nab!! or JEINAB BINTI YAACOB (omputeh) ataw lebih d kenali d kalangan rakan2 sarah!!
walaupn keadaan kite x macam dulu;
yang selalu same2, bangun pagi muke kamu, tengah makan ngadap kamu, nak tdo nampak kamu, malang siket, mimpi pown ade kamu.. kamu tetap aku rase dekat aje ngan aku.. sekarang ni aku d ulu kamu d bando, rumah aku atas tanah, rumah kamu atas rumah orang, aku g kelas tumpang moto ina, kamu ade "dreba", kamu selalu balik ipoh jumpe mak, aku jarang2 sangat sebab jauh kan, dan macam2 lagi la beze kite.. tapi ade satu yang same, kite selalu call &&&& txt each other!
WAH!!! ayat aku boleh buat kontrobesi nih!!! silap2 org ingt kite *L bukan name sebenar pulak.. eauww~~
kenapa kite jd macam ni??? sebabnye aku dah rase kite macam adek beradik.. kamu same penting macam family aku!!


jujurnye time kite 3 tahun bekepit sebab aku xd pilihan dah (sebabnye kamu yang xd kawan laen kecuali aku && lagi 2 tuh), aku xd la rase kamu ni penting sangat, kadang nyusahkan aku je... tapi rasenye kamu && lagi 2 org tu je yang selalu susah sebb aku kan...hehehe... terime kaseh la ye.. tapi sekarang mmg aku rase sangat2 yang ape yang kamu penah bg dulu, xkan ade org laen dapat ganti!! thanx a LOT!!!! (lot tanah besarnye aku bg nih). persahabatan kite sangat tulus(ayat cerekarama sket). mmg betol ape yang org selalu kate, benda depan mate kite xkan pernah hargai sampai lah die pergi!

memang aku rase kehilangan kamu(ataw lebih tepat xd kamu) sebb nye aku yang masih duk arau ni,.. tapi aku bersyukur sebab kau x penah pergi tinggalkan aku.. ape yang aku rase dalam persahabat kite ni, aku x penah rase pn ngan org laen.. time first taw dapat degree kat arau, aku nages sebb xd kamu. rase macam xnk smbg sbb takut. even ngan MR.C pn, aku x kesah xd die, sekarang pn aku xberapa nak kesah die pergi untuk kali.. mungkin sebab kamu selalu ade kot.. kekadang aku takut kalau kamu rimas ngan aku... tapi nak mengaku jujur ni, aku takut hilang kawan macam kamu. &&& aku harap sangat sampai kite kawen pn, kite maseh berkawan..


. ♥ peace&respect

No comments: