Tuesday, August 10, 2010

andai ku tahu~~

andai dapat ku undur masa
hanya satu yang aku pohon
dapat kembali pada hari jadi 'die'
aku akan return call die
aku akan wish bufday kat die
aku tak tahu die akan pergi
pergi jauh
pergi dari family
pergi rakan2
pergi dari kesayangan die
pergi dari saya
pergi untuk selamanya
memang janji Allah
yang pergi tidak akan kembali
masa tidak boleh di undur lagi
apa yang terjadi akan tetap terjadi
hanya pesanan untuk diri sendiri:
"berfikir dengan waras dan wajar sebelum melakukan segala tindakan"
really have to keep my word soft to everybody bcoz i will never know untill when he/she will be here..
aku x nak terkilan untuk kali ke-2 dengan apa yang pernah aku lakukan atau ucapkan pada sesiapa lagi...
ya-Allah, jangan jadikan lidah saya setajam pedang yang menyakitkan hati manusia lagi!!
ya-Allah, jangan biarkan sesiapa sayang pada saya lagi, jika sayang tidak mampu untuk merasa perkara yang sama...
all thing i can do for him, al-fatihah & yasin.. tempatkan dia bersama kekasihmu ya-Allah.
♥ Miza

No comments: