Thursday, October 14, 2010

macam banggang!!

aku tgk kat home member aku. ada app "bila anda akan berkahwin" yang kawan aku try, so aku pn nk try lah.. saja gatai2 kan.. aku pn try.. bukan tu je yang aku try, ada la jugak 2 3 app yang berkaitan.. ianya adalah



  1. tarikh perkahwinan saya
  2. bila anda akan ada anak
  3. berapa anak akan anda ada
  4. siapa cintakan anda ... dan last sekali
  5. bila anda akan meninggal dunia... (cukup lah life cycle kan??)

jawapan yang saya dapat amat lah memberangsangkan jiwa && raga bakul sekali
  1. tarikh perkahwinan saya
    • 18 jan 2011(hepi gile aku. maknanya 8 hari selepas bufday aku tahun depan, xsabar dah nak kawen nih)

  2. bila anda akan ada anak
    • bila umur aku 32 tahun. (kire leas 9 tahun aku kawen lah. lambat seyh rezeki aku,tapi xpe, aku redha..)

  3. berapa anak akan anda ada
    • 5 orang.. (okay lah tu rezeki kan, xkan nk tolak pulak)

  4. siapa cintakan anda
    • bermula dengan huruf C.. (memang aku x ley tahan. hahaha, do you still love me?)

  5. bila anda akan meninggal dunia
    • pada hari jadi akan datang!! (apa kejadahnye bongok ke pesbuk nih! die bg aku tarikh cantik2 kawen lah, anak lah, cinta lah, sekali bagi tarikh mati sebelum semua tarikh  semua tu. siot tol!!)

p/s= mari kita ketawa sebelum kita dah x boleh ketawa lagi!!