Sunday, December 19, 2010

dah ke belum???

hari ni sidai kain malam, dalam pukul 10 suku camtu.. bukan ape, senang sikit. esok xyah dah nak sidai2 kain, xd kelam kabut nak g keje. boleh makan && siap2 dengan aman. xyah duk kalut tengok jam.

tapi, xtahu lah esok nak basuh && sidai malam lagi ke tidak. 

Tgah duk seronok sidai2 kaen, tetiba terdengar "dah ke belum??"

walaupn saya tahu mana datangnya suara budak2 yang memang riang mengalahkan iklan rebina tuh, walaupun jam dah hampir menunjukkan 10setengah, tapi dorang mesti rasa masih terang. al-maklumlah cuti sekolah. xd alasan lah mak ayah nak suruh duduk rumah, baca buku bagai. kena sorok betoi2 baru tahu!! lantak lah.. 

dah ke belum??? chak!!!!


tapi entah kenapa, aku terase seram. seram bila teringat salah satu cerita seram, yang tag line nya "dah ke belum??'' -sama siot ngan dak2 belakang rumah aku ni sebut. mengong... cerita apa? memang aku xambek tahu lah, sebab xd dalam sejarah aku tengok cerita seram@ hantu ni habis satu cerita...

tiba-tiba,
suara budak tadi senyap terus.. mungkinkah??? oh tidak! miza inga, awak tu tidur bilik paling belakang. sorang! What The Fish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

cuba berfikiran pozitip cik miza... cakap pada diri sendiri bakawa ; "mak bapak budak2 tu dah piat telinga suruh balik. 10sengah duk main lagi, x jumpa jalan balik gamaknya"

ok sekarang dah lega.


P/s= macam mana boleh ter'update blog nih?? esok keje cik miza oiiiiiiii......

2 comments:

Pakarkenduri said...

sdeynye cite ni..sgt seram...heee

Anas said...

keh2..nsb bek xkena kco...