Thursday, December 30, 2010

to zahiril adzim

person yang saya teringin nak jumpa.. hanya jumpa je lah, i mean terserempak or ternampak.  sebab belum pernah dalam sejarah saya jumpa artis atau pelakon (zahiril ni kata die pelakon bukan artis) saya pergi bertegur.. say hye apatah lagi tangkap gambar. yang biasa saya buat adalah, konon2 xkenal &&& buat mereka ni macam org biasalah lah. someone yang memang kita xkenal..

alasan nya adalah:::: tiada alasan khusus. saya just rasa xperlu atau pn sebenarnya saya segan. entah lah.

zahiril adzim. someone yang saya rasa special. do know why~~~~ saya just rasa suka && fikir dia ni unique. 

K.A.M.I :: cerita ni lah yang memperkenalkan zahiril pada saya. walaupn die jahat saya tetap suka. alasan?? tiada alasan khusus. boy, boy jugak yang menyebab kan saya tengok kami the movie. die jahat tetapi mengapa saya kejar watak boy?? juga tiada alasa khusus!

memang cik miza pelik sikit kalau bab meyukai watak dalam drama. sebagai contoh. tahu cerita ADAMAYA?? kompem lah kan? ada budak comel. mia. smua tgk cerita tu sebab mia, xpan adam or mama mia si lisa surihani.. tapi saya, saya suka dani. alasan?? tiada alasan khusus! (perenggan ni agak terpesong)
rompakan kabinet.. rambut lain dari yang lain. tapi tetap macho!

lepas kami, saya selalu follow cerita2 zahiril. walaupn panggil boy. sebab sebenarnya agak lewat jugak tahu bahawa nama si boy tu adalah zahiril adzim.

gadoh the best! karaoke x dapat tgk, tapi teringin sangat2. ghost, walaupn sekejap tapi mendalam. 

oh zahiril::
"saya suka setiap taipan kamu. fb+blog+twitter .dan setiap perkatan dari mulut kamu. drama .serta senyuman kamu. video clip"

p/s= hidup ini memang palat, tapi esok masih ada.. dan esok masih lagi palat!! -saya suka dan sangat setuju dengat ayat ni!!

3 comments:

Anonymous said...

wowww...msty satu ari nty miza akn jmpa gk dy...

aini dalini said...

k.miza..
zahiril bc ye blog kamu..
rjin jgk noh dia..
wakaka!!

Cik Miza said...

owh yea?? malu i~~~~