Saturday, January 15, 2011

seronok tapi takut,dah tu rase macam serba x kene pulak. hish!!


cant wait for 21 january

don't know why

takut jadi benda x elok je

orang kata xboleh seronok sangat

nanti jadi nanges


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



semalam mimpi agak parah

mimpi susah nak paham,  celik saja mata terus kata

"kesian anak ibu"

tapi hairan, saya belum ada anak, tapi dalam mimpi tu saya tahu bahawa die mmg anak saya walaun bukan saya yang lahirkan


tadi berkongsi cerita mimpi bersama seorang teman,

katanya
"akan ada seorang teman yang dipercayai yang akan menikam dari belakang. berkaitan perkara yang saya sayang"

mungkinkah??


1 comment:

aini dalini said...

21 hb??
can't wait!!
hohoho