Saturday, January 15, 2011

mungkin dah memang bukan jodoh



ini lah orang yang saya maksudkan.. anak orang tapah ini. anak kepada abah sali, iaitu safee sali. kenapa panggil abah sali? sebab ayah saya panggil macam tu. saya ikut je lah.


boleh dikatakan, kalau orang tapah mesti kenal lah dengan abah sali. ada kedai makan yang unik, die juga merupakan seorang polis pencen. baru petang semalam, balik kerja singgah beli laksa. sedap juga. banyak pn banyak. memang selalu lah makan kat sana. huhuuu.. setel cerita sal abah sali.


yang saya nak ceritakan adalah, saya ni memang x berjodoh dengan si sapee nih. bukan jodoh kawen yang dimaksudkan, tapi jodoh untuk bertemu. dari kecik sampai besar, dari dulu sampai sekrang, xpernah lah ade peluang nak tgk si sapee ni dari dekat.


time kawen die, satu family pergi.. saya xd kat tapah.. 

tadi, ada event untuk meraikan si sapee ni sebagai harimau malaya.. kira harimau balik kampung lah ni. saya xd jugak. ada janji laen. so, xdapat lah nk join. jadi, dengar je lah mak sembang..

&& lastly, kenduri doa selamat kat umah abah sali.. adek je pergi, && balik cerita.. saya?? dengar je lah. sebab kenduri doa selamat, adek dapat jemputan khas. huhuuuu

mungkin dah memang bukan jodoh nak jumpa dengan harimau malaya ni.. takat jumpa abah sali ngan along je la.. kakak sulung si sapee nih. && tengok poster2 && banner yang ada kat kedai abah sali tuh. huh!! =((

1 comment:

Naufal said...

ohh org kampong sapee ropernyerr..hehe