Friday, November 19, 2010

. . . .

ateem dah ikut abah die balik. lepas setahun baru nak datang amek!! 
(kurang hajo punye jantan)

ateem tinggal makLong x bagi tahu
makLong sedih lah!!! 


pesanan untuk abah ateem
kau buat perangai lagi, kau berdepan ngan aku pulak
aku akan ajar umie ateem macam mana pakai mahkamah
harap belajar tinggi tapi BODOH!

4 comments:

::diachewa:: said...

tu la laki....sng2 ja
hurm klo nk taw pasai masalah isu rumah tgga...yg berkaitan rumah tgga
tye la sy..kakak sy kje kt mahkamah syariah...segala hal2 itu beliau tahu...t ley sy tye die..

Cik Miza said...

maksu saya pn keje mahkamah syariah. ini kesah dalam kelambu, tepi kelambu luar kelambu celah kelambu. kalau nk tulis kat sini, takut nnt saye pulak kene saman.
yang bengang die nak bawak lari anak saya kenapa???? walaupn bukan saya yang beranak! laki tu nama je bapak, anak sendiri pn x kenal die. geram!!!!

::diachewa:: said...

bwk bertendang ye...eh silap..bwk bersabo yek...doa jela..

Naufal said...

wah.. marah sangat opah nie.. opah jgn marah2 nanti lg tua, senyumm skett hehe =]

wa : wahh YB nie leh jd bakal menteri Kebajikan dan wanita nie huhu =)